Komunikovat digitálně je snadnější, než si myslíte
S kolika zákazníky dnes vaše firma komunikovala vzdáleně? Kolik konverzací přineslo ovoce? A sdělili vaši zaměstnanci všechny informace, které zákazník potřeboval?
Pokud jste si někdy položili podobnou otázku, jste u stánku mluvii.com správně. Jsme česká technologická firma vyvíjející vlastní komunikační platformu. Přes naše online i hlasové kanály denně komunikují se svými zákazníky české i zahraniční firmy v čele s největším českým operátorem O2. Provozujeme také informační linku 1212 Ministerstva průmyslu a obchodu ČR, se kterou jsme pomáhali i v začátku pandemie koronaviru v roce 2020. Jsme odborníci na komunikaci a pomůžeme vám dosáhnout vašich cílů. Ať jsou jsou jimi spokojení zákazníci, firemní prestiž, zvyšování prodejů nebo snižování nákladů.
Virtuální kontaktní centrum mluvii spojuje komunikační kanály a technologie jako IP telefonie, chat, video hovor, Facebook Messenger, WhatsApp, e-mail nebo chatboty do jednotného uživatelského prostředí.
Díky omnichannelovému přístupu zůstává historie komunikace s klientem ze všech kanálů přehledně na jednom místě. Aplikace je velmi srozumitelná pro operátory i dostatečně pokročilá pro supervisory řídící provoz kontaktního centra nebo call centra.